Product was successfully added to your shopping cart.

Termeni și Conditii | Conditii de Utilizare | Politica de Retur | Politica de Confidențialitate | Politica de utilizare Cookie-uri

 

Aceste condiții generale de vânzare reglementează achiziționarea de produse obtinute online prin intermediul site-ului www.apedelux.ro. Produsele cumpărate sunt vândute direct de către www.apedelux.ro, Kynetos SRL , denumit în continuare „vânzător“.
Kynetos SRL este o companie înregistrată în registrul societăților din Forlì, C. F. și numărul de TVA 03544820404, sediul social în Via E. De Amicis, 4 / A - 47121 - Forlì (FC), Cap Soc Euro 100.000,00.

Pentru informații suplimentare consultați Serviciul Clienți.
De asemenea, puteți contacta Serviciul Clienți prin e-mail.

Politica noastră de vanzare

1.1
Vânzătorul ofera produse spre vanzare pe situl www.apedelux.ro și desfășoară activitățile de comerț electronic către consumatori denumiti „clienți“.

1.2
Clientul care cumpără produse prin intermediul magazinului online, accepta Termenii și condițiile.

1.3
Aceste Condiții de vânzare reglementează exclusiv oferta, transmiterea și acceptarea ordinelor în rândul utilizatorilor www.apedelux.ro și vânzător.

2. Cum se încheie un contract cu vanzatorul
2.1
Pentru a încheia achiziționarea unuia sau mai multor produse pe www.apedelux.ro , va trebui să completați formularul de comandă electronică și sa-l trimiteti la vânzător, prin intermediul computerului, urmând instrucțiunile.

2.2
Înainte de a începe achiziția de produse prin transmiterea formularului de comandă, vi se va cere să cititi și să acceptati Termenii de vânzare și Politica de confidențialitate. De asemenea, oferim un rezumat al condițiilor comerciale și contractuale pe care le propunem pentru achiziționarea de produse, care conține o referire la Condițiile generale de vânzare și un rezumat al informațiilor privind caracteristicile fiecărui produs comandat și prețul acestuia (inclusiv toate taxele aplicabile și taxele), tipul de plată pe care il puteți utiliza pentru a cumpăra fiecare produs, modul de livrare a produselor achiziționate, metode de gestionare a reclamatiilor, costurile profesionale de transport maritim și de livrare; precum și referințele și adresa geografică și e-mailul vânzătorului și data la care vânzătorul este de acord să livreze marfa. Vânzătorul , de asemenea, va da un rezumat al condițiilor și a procedurilor pentru exercitarea dreptului dumneavoastră de retragere, astfel cum este prevăzut de art. 52 și următoarele. Decretul legislativ 06 septembrie 2005, nr. 206 ( "Codul de consum"). Dacă este cazul in achiziția dvs., veți fi informat că, în caz de retragere, va trebui să se suportati costurile de returnare a produselor. Cu toate acestea,va amintim de existența unei garanții legale de conformitate a produselor, acestea vor fi furnizate in referințele de contact ale serviciului nostru post-vânzare și va vom aminti de ele , în cele din urmă, posibilitatea de a primi consiliere, serviciu independent și instituțional, Rezolvaonline , furnizate de către Curtea de Arbitraj a Camerei de Comerț din Milano.

2.3
Formularul de comandă, afișat imediat înainte de încheierea contractului de achiziție, va ofera informații succinte despre caracteristicile fiecărui produs comandat, prețul (inclusiv toate taxele aplicabile și taxele), precum și costurile de transport (inclusiv orice costuri suplimentare suportate de catre d-voastra pentru a alege un tip de livrare si diferite si / sau mai multe modalitati de livrare rapida ). Contractul se încheie în cazul în care vânzătorul primește, prin intermediul computerului, formularul de comanda, după verificarea corectitudinii datelor referitoare la comanda.

2.4
Formularul de comandă va fi depus în baza noastră de date pentru perioada de timp necesară pentru a procesa comanda dumneavoastră și în condițiile prevăzute de lege. Puteți accesa formularul de comanda făcând clic pe secțiunea numită Comanda mea dacă sunteți un utilizator înregistrat.

2.5
La momentul prezentării ordinului de formular, veti fi avertizat că o astfel de transmitere implică obligația de a plăti prețul cotat. Înainte de transmiterea formularului de comandă, vi se va cere să identificati și să corectati eventualele erori de introducere a datelor.

2.6
Limba disponibilă pentru încheierea contractului cu vânzătorul este romana.

2.7
Nu va exista niciun contract între dumneavoastră şi noi în legătură cu niciun produs până în momentul în care comanda dumneavoastră este acceptată în mod expres de către noi.

2.8
Vânzătorul nu poate procesa comenzile de achiziție, care nu oferă garanții suficiente de solvabilitate sau care sunt incomplete sau incorecte, sau în caz de indisponibilitate a produselor. În aceste cazuri, vă vom informa prin e-mail ,ca , contractul nu este încheiat și că Vânzătorul nu a efectuat comanda de achiziție specificând motivele. În cazul în care produsele afișate pe www.apedelux.ro nu mai sunt disponibile.pentru vânzare în momentul ultimului dvs. acces la site sau trimiterea formularului de comandă, va va informa Vânzătorul în termen de treizeci (30) de zile de la ziua următoare celei în care ați trimis comanda către Vânzător, indisponibilitatea produselor comandate. În cazul în care formularul de comandă și plata prețului s-a facut înainte, vânzătorul va restitui suma plătită, iar contractul va fi reziliat de către părți.

2.9
Prin trimiterea formularului de comandă, acceptați necondiționat și va angajeazati să respectati în relațiile cu vânzătorul, aceste Condiții de vânzare. Dacă nu sunteți de acord cu unele dintre termenii din Condițiile generale de vânzare, vă rugăm să nu trimiteți formularul de comandă pentru achiziționarea de produse pe www.apedelux.ro.

2.10
Prin trimiterea unui formular ati citit si acceptati Condițiile generale de vânzare și de informații suplimentare cuprinse în www.apedelux.ro , de asemenea, prin link-uri, inclusiv condițiile generale de utilizare, Politica de confidențialitate și Declarația Dreptul la Repatriere.

2.11
Vânzătorul vă va trimite contractual prin e-mail, o confirmare de primire a comenzii de cumpărare, care conține un rezumat al informațiilor conținute în formularul de comandă.

3. Garanții și informații privind produsele

3.1
Caracteristicile esențiale ale produselor sunt prezentate pe www.apedelux.ro în cadrul fiecărei foi de produs. Imaginile și culorile produselor oferite spre vânzare pe www.apedelux.ro pot să nu corespundă exact cu realitatea datorita browser-ului de Internet sau monitorului utilizat.

3.2
Vânzătorul nu vinde produse uzate, calitatea inferioara sau mai mici decât standardele de piață corespunzătoare.

3.3
Vânzătorul, în cazul exercitării dreptului dumneavoastră de retragere, are dreptul de a nu accepta produsele returnate care au fost modificate de la starea lor inițială sau au fost deteriorate.

3.4
Prețurile produselor pot varia. Asigurați-vă de prețul final de vânzare înainte de a trimite formularul de comandă în cauză.

3.5
Cererile de cumpărare din țări care nu sunt prezente în rândul celor din pagina de selectare a țării nu vor fi acceptate de Vânzător.

4. Facturare și plăți
4.1
Pentru plata prețurilor produselor și costurile de transport relevante trebuie să fie una dintre procedurile indicate pe formularul de comandă.

4.2
În cazul în care plata se face prin card de credit, informațiile financiare (de exemplu, numărul de card de credit / debit sau data expirării) vor fi trimise prin protocolul criptat la Banca Sella sau altor bănci, care furnizează servicii de plată la distanță electronice, fără terți, în orice mod au acces.
Aceste detalii nu vor fi utilizate de către vânzător, cu excepția pentru efectuarea operațiunilor de cumpărare și în cazul emisiunii de restituiri, ca urmare a exercitării dreptului dumneavoastră de retragere și de returnare de produse , sau în cazul în care devine necesar pentru a preveni sau a raporta la poliție ca se comit fraude pe www.apedelux.ro.
Prețul pentru achiziționarea de produse și taxe de expediere vor fi debitate din contul dvs. la momentul expedierii produselor achiziționate.

4.3
Toate prețurile includ TVA, ambalaje și ambalare.

4.4
În cazul în care achiziția este făcută de către un client sau o companie puteți solicita emiterea facturii, bifând caseta corespunzătoare în timpul procesului de comandă și introducând datele de facturare , codul fiscal și TVA. În acest caz, factura va fi trimisă prin e-mail la adresa indicată. Clientul este responsabil pentru introducerea corectă a informațiilor de facturare și este informat în mod expres de faptul că, în caz de omitere se poate solicita factura , mai târziu.

5. Transportul și livrarea produselor
5.1
Pentru metodele de livrare specifice și de livrare a produselor, du-te la serviciul nostru pentru clienți în secțiunea de transport.
Vă rugăm să acordati atenție la informațiile din această secțiune, deoarece informațiile conținute de acestea fac parte integrantă și esențială a acestor Termenii și condițiile generale , prin urmare, se consideră a fi complet înțelese și acceptate la momentul depunerii formularului de comandă.

6. Asistență Clienți
6.1
Puteți pune orice întrebare Vânzătorului prin intermediul SERVICIU CLIENTI.

7. Dreptul de retragere în conformitate cu art. 52 și următoarele. din Codul Consumatorului
7.1
Potrivit articolului. 52 din Codul de consum, aveți dreptul de a rezilia contractul cu vânzătorul, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de paisprezece (14) zile de la data primirii bunurilor achiziționate pe www.apedelux.ro.

7.2
Pentru a anula contractul trebuie să trimiteti o comunicare Vanzatorului în termen de 14 zile de la primirea produselor obtinute folosind formularul descărcabil de aici (cu tipul de formular, în conformitate cu art. 49, alin 4 din Codul Consumatorului)

7.3
După ce s- a exercitat retragerea din contract, trebuie să returnați produsele Vanzatorului iar livrarea lor catre transportator se va face în termen de paisprezece (14) zile de la data când ați comunicat Vanzatorului decizia de a se returna produsul.

7.4
Singurele cheltuieli percepute pentru d-voastra sunt cele pentru returnarea produselor achiziționate, cu excepția cazului în Vânzătorul va va scuti expres de astfel de taxe atunci când cumpărati și condițiile suplimentare de care va face uz de expeditorul indicat de vânzător în formularul de returnare.

7.5
Dacă decideți să utilizați compania de transport maritim indicata de vânzător în formularul de returnare, dar nu va trebui să efectueze în persoană pentru a face față unor cheltuieli, se face pe cheltuiala dumneavoastră, returnarea produselor achiziționate. Plata costurilor de returnare a produselor achiziționate vor fi făcute în numele dvs., direct de la vânzător, care, prin urmare, este eliberaț de orice obligație de a plăti expeditorului. Vânzătorul, pentru plata restituirii, va reține rambursarea unei sume forfetare egală cu costul de transport maritim standard a produselor. În plus, din momentul livrării produselor achiziționate la agentul de transport maritim indicat de vânzător în formularul de returnare, Vânzătorul va fi scutit de orice răspundere pentru pierderea sau deteriorarea produselor în timpul transportului.

7.6
Dacă decideți să utilizați o metodă diferită de livrare decât cea indicată de către vânzător în formularul de returnare, se va efectua în schimb în persoană plata cheltuielilor, pe cheltuiala dumneavoastră, returnarea produselor achiziționate. În acest caz, în conformitate cu art. 56 din Codul de consum, va fi rambursata o sumă echivalentă cu costul de transport maritim standard a produselor, și nu vor fi rambursate orice costuri suplimentare pe care le suportati prin tipul de livrare, precum și alte livrari și / sau mai rapide decât standardul . Acesta pot fi, în acest caz, manageriate pe cheltuiala dvs.
7.7
Dreptul de retragere în afară de respectarea condițiilor și procedurilor prevăzute la articolele. 52 și următoarele. din Codul de consum, descrise la punctele 7.1, 7.2, 7.3 și 7.4 se exercită în mod corespunzător în cazul în care următoarele condiții sunt îndeplinite în totalitate:

Formularul de returnare trebuie să fie corect completat și trimis Vânzătorului în termen de paisprezece (14) zile de la primirea produselor;
Clienții ar trebui să fie „consumatori“, care nu necesită factura;
Produsele nu trebuie să fi fost utilizate, modificate sau deteriorate;
Produsele trebuie să fie intacte la întoarcere;
Produsele returnate trebuie să fie livrate transportatorului în termen de paisprezece (14) zile lucratoare de când ați comunicat Vânzătorului decizia de a rezilia contractul;
Dreptul de retragere este exclusă în următoarele cazuri, în conformitate cu art. 59 Decretul legislativ 21/2014:

Ordinea produselor ambalate la specificații sau personalizate în mod clar;
Ordinea produselor sigilate care nu sunt potrivite pentru a fi returnate din motive de igienă sau legate de protecția sănătății sau care au fost desigilate după livrare.
7.8
În cazul în care returnarea se exercită dreptul urmând procedurile și condițiile specificate în prezentul alineat 7, Vânzătorul va rambursa sumele deja primite pentru achiziționarea de produse în conformitate cu modalitățile și termenul limită.

7.9
Banii vor fi rambursati în cel mai scurt timp posibil și, în orice caz, în termen de paisprezece (14) zile de la data la care Vânzătorul a devenit conștient de dreptul dumneavoastră de retragere, vom activa procedurile de rambursare, o dată ce s- a verificat executarea corespunzătoare a termenilor și condițiilor specificate mai sus, așa cum este indicat la punctul 8.

07:10
În cazul în care nu au respectat procedurile și condițiile de exercitare a dreptului dumneavoastră de retragere, nu va avea dreptul la o rambursare a banilor plătită vânzătorului. În termen de 14 zile de la trimiterea de e-mail cu care va fi notificat de neacceptarea de întoarcere, puteți alege pentru a obține înapoi pe cheltuiala dvs., produsele în starea în care au fost returnate Vânzătorului, prin notificare către vânzător, în conformitate cu modul în care va fi notificat. În caz contrar, vânzătorul are dreptul de a păstra produsele în plus față de sumele deja plătite pentru achiziționarea lor.

8. Durata de rambursare și metodele
8.1
După returnarea produselor, Vânzătorul trebuie să verifice conformitatea acelorași termeni și condițiile indicate la punctul 7. În cazul în care controalele sunt încheiate cu succes, Vânzătorul vă va notifica prin e-mail cu privire la acceptarea produselor returnate.

8.2
Indiferent de modul de plată utilizată, restituirea este activată de către Vânzător, în conformitate cu articolul 56, punctul I din Codul de consum, cât mai repede posibil și nu mai târziu de paisprezece (14) zile de la data la care Vânzătorul conștient de exercitarea dreptul de anulare, după verificarea punerii în aplicare corespunzătoare a dreptului dumneavoastră de retragere și verificare a produselor returnate.

8.3
Vânzătorul execută restituirea folosind aceeași metodă de plată pentru achiziționarea produselor returnate, cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres cu vânzătorul pentru a utiliza un alt mijloc de plată și cu condiția să nu se perceapa comisioane în plus, ca urmare a rambursării. În cazul în care nu există o corespondență între destinatarul mărfurilor specificate în formularul de comandă și care au efectuat plata sumelor datorate pentru achiziționarea lor, rambursarea sumelor în cazul exercitării dreptului de retragere, va fi efectuată de către Vânzător, si cu toate acestea, împotriva celor care au efectuat plata.

8.4
Vă rugăm să rețineți că valoarea de rambursare trebuie să fie aceeași.

9. Confidenţialitate
9.1
Veți găsi informații cu privire la modul în care procesăm datele personale prin accesarea Politica de confidențialitate.

9.2
De asemenea, va incurajam sa citiți condițiile noastre generale de utilizare, care conțin, de asemenea, informații importante despre modul în care prelucrează datele personale ale utilizatorilor noștri și a sistemelor de informare și de siguranță adoptate.

9.3
Pentru informații suplimentare cu privire la Politica noastră de confidențialitate puteți contacta următoarea adresă de e-mail: privacy@acquedilusso.it sau la sediul nostru social, Via E. De Amicis, 4 / A - 47121, Forlì, Italia.
10. dreptul de conducere și soluționarea litigiilor
10.1
Condițiile generale de vânzare sunt reglementate de legislația italiană și, în special, de Codul de consum, capitolul I ° „drepturilor consumatorilor“/ contracte, cu referire specifică la legislația privind contractele la distanță și prin Decretul legislativ nr 09 aprilie 2003. 70 privind anumite aspecte ale comerțului electronic.

10.2
În cazul litigiilor dintre vânzător și client, care decurg din Condițiile generale de vânzare, Vânzătorul garantează, ca de acum, conform art. 14 din Regulamentul 524/2013, acordul deplin și acceptarea RisolviOnline- serviciului de conciliere. RisolviOnline este un serviciu independent și instituțional oferit de Camera de Arbitraj a Camerei de Comerț din Milano, permițându-vă să ajungă la un acord satisfăcător cu ajutorul unui consiliator competent și neutru, într-un mod prietenos și sigur, pe internet. Pentru mai multe informații cu privire la reglementările RisolviOnline sau pentru a trimite o cerere de consiliere mergi la risolvionline.com

Rețineți, de asemenea că Comisia Europeană oferă o platformă pentru disputa alternativă, soluție extrajudiciară accesibilă pe site-ul http://ec.europa.eu/odr

11. Modificări și actualizări
11.1
Termenii de vânzare pot fi modificati din când în când luand în considerare posibile modificări ale legilor. Noile condiții de vânzaresunt valabile de la data publicării www.apedelux.ro.