Returnări și rambursări

Faceți o întoarcere
Puteți returna orice produs în termen de 14 zile lucrătoare de la data livrării , după cum urmează:

- Vă rugăm să vă asigurați că produsele sunt în aceeași stare în care le-ați primit
- Pregătiți coletul în cutia primită (sau pe o cutie de rezistență și dimensiune egală) care să acopere informațiile primei transporturi
- Contactați serviciul clienți pentru a conveni asupra datei și locului colectării

Veți primi o rambursare care va include atât costul produselor returnate, cât și costurile de transport și livrare ale comenzii (Livrare standard).

Veți primi un e-mail de confirmare când vă acceptăm returnarea.

Vă reamintim că putem rambursa doar produsele returnate corect. Dacă returnarea dvs. nu îndeplinește condițiile enumerate mai sus, nu vom putea emite o rambursare, iar comanda vă va fi trimisă înapoi.

Puteți verifica starea returului cu numărul de expediere contactând serviciul nostru pentru clienți customercare@apedelux.com

Rambursări
Când depozitul nostru a primit returul dumneavoastră și a verificat că toate condițiile au fost îndeplinite, vă va trimite un e-mail de confirmare a acceptării returului.

Timpul de rambursare depinde de metodele de plată utilizate pentru comandă:

Cumpărați cu card de credit sau PayPal:
moneda depinde de instituția care a emis cardul de credit, în orice caz în termen de 14 zile lucrătoare.
Vă reamintim că data creditului va fi în continuare aceeași cu data debitării, astfel încât nu veți suferi nicio pierdere în ceea ce privește dobânda bancară.